2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI LİSANSÜSTÜ EĞİTİM KAYIT YENİLEME VE DERS SEÇME/EKLEME/BIRAKMA İŞLEMLERİ

Öğrencilerin Ders Seçme işlemleri :15.02.2021 09:00 – 21.02.2021 23:59
Danışman Onayı :15.02.2021 09:00 – 22.02.2021 23:59
Anabilim Dalı Başkanı Onayı  :23.02.2021 09:00 – 23.02.2021 23:59
Öğrencilerin Ders Ekle/Bırak İşlemleri :01.03.2021 09:00 – 07.03.2021 23:59
Ders Ekle/Bırak Danışman Onayı :01.03.2021 09:00 – 08.03.2021 23:59
Ders Ekle/Bırak Anabilim Dalı Başkanı Onayı :09.03.2021 09:00 – 09.03.2021 23:59

 
Kayıt Yenileme İşlemleri Yapılırken;
1-Ders aşamasında olan öğrencilerin, şifreleriyle sisteme girerek ders seçimlerini yapmaları ve onaya göndermeleri gerekmektedir.
ÖNEMLİ NOT: Ankara Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Yönetmeliği’nde belirlenen öğrenim süresini aşan öğrenciler ile bir Yükseköğretim kurumunda lisans ya da Tezsiz Yüksek Lisans öğrenimi gören öğrencilerin KATKI PAYI ÖDEMESİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ doğduğu taktirde, ödemelerini Vakıfbank’a yapmaları ve   dekontunu onaylanmak üzere Anabilim Dalı Başkanlığına teslim  etmeleri gerekmektedir. 
2- Ders aşamasında olup ve Tez danışmanı da belirlenmiş olan öğrencilerin, şifreleriyle sisteme girerek  Ders + Uzmanlık Alan Dersi seçimlerini  yapmaları ve Anabilim Dalı Başkanına onayına göndermeleri gerekmektedir.
3-Derslerini ve seminerini tamamlamış Doktora öğrencileri, YETERLİK SINAVINA girmek için, öğrenim görecekleri dönemde Yeterlik Çalışması+ Uzmanlık Alan  dersini seçmek zorundadırlar.
4-Ders aşamasını tamamlamış ve Tez danışmanı da belirlenmiş olan öğrencilerin, şifreleriyle sisteme girerek  Tez Çalışması + Uzmanlık Alan Dersi seçimlerini  yapmaları ve Anabilim Dalı Başkanının onayına göndermeleri gerekmektedir.
Not: Sorularınız için tite@ankara.edu.tr