Ankara Üniversitesi Senatosu’nun 21/06/2021 tarihli ve 576/5164 sayılı kararıyla Üniversitemiz enstitülerinin 2021-2022 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılında açılan lisansüstü programlarına başvuran ve söz konusu kararın ilgili maddeleri uyarınca Türk İnkılap Tarihi  Enstitüsü lisansüstü programlarına kesin kayıt yaptırmaya hak kazanan adayların listesi aşağıda sunulmuştur.

Lisansüstü programlara girmeye hak kazanan adayların, kesin kayıt işlemleri için aşağıda belirtilen belgeleri 04-06 Şubat 2022 tarihleri arasında çevrimiçi olarak https://basvuru.ankara.edu.tr/ adresindeki başvurulan programa ait alanda yer alan belge yükleme butonu ile sisteme yüklemeleri gerekmektedir.

Senato kararı gereğince, lisansüstü programlara kesin kayıt yaptırmaya hak kazanan adayların, başvuru sırasında sisteme girdikleri belge ve bilgiler ile kesin kayıt işlemleri için sisteme yükledikleri belgeler arasında uyuşmazlık bulunduğu veya eksik belge ya da yanlış beyân olması ya da istenen belgeleri ibraz etmemeleri durumunda, Ankara Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim Yönetmeliği’nin 53/3 maddesi gereğince kayıt işlemleri iptal edilecektir.

Kesin Kayıt Yaptırmaya Hak Kazanan Adayların Listesi için tıklayınız.

KESİN KAYIT İÇİN İSTENİLEN BELGELER:

1- İmzalı Yüksek Lisans veya Doktora Kesin Kayıt Formu (Türk Öğrenciler) için tıklayınız.

2- Yeni çekilmiş 1 (bir) adet biyometrik fotoğraf

3- Diploma veya Mezuniyet Belgesinin (Yabancı ülkelerden alınan diplomaların noterden onaylı tercümeleri ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından alınmış denklik belgesinin aslı veya noter onaylı örneği) noter veya verildiği üniversitece onaylı örneği (E-DEVLET ÜZERİNDEN ALINAN MEZUNİYET BELGELERİ DE GEÇERLİDİR.)

4- Not Döküm Belgesi (Transkript) noter veya verilen üniversitece onaylı örneği (Yabancı ülkelerden alınanların noter onaylı tercümesi)

5- Askerlikle ilişiğinin bulunmadığına dair belge (Askerliğini yapmış olanlar için terhis belgesinin onaylı örneği; askerliğini yapmamış olanlar için ise askerlik daire başkanlığından alınacak yeni tarihli askerlik durum belgesi) (E-DEVLET ÜZERİNDEN ALINAN BELGELER DE GEÇERLİDİR.)

6- T.C. Kimlik Kartı Fotokopisi

7- ALES belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı

8- YDS veya eşdeğer sınav sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı

9- Başvuru sırasında başvuru ekranından alınan Enstitü Başvuru Bilgi Formu Öğrenci Bilgileri çıktısı (İmzalı olarak)

NOT: Kesin kayıt yaptıran öğrencinin mail adresine öğrenci numarası ve şifresi gönderilecektir.

Tarafınıza gönderilen öğrenci numarası ve şifreniz ile obs.ankara.edu.tr adresine giriş yaparak 07-13 Şubat 2022 tarihleri arasında derslerinizi seçmeniz gerekmektedir. Ders seçme işlemi için duyurularımızdan Kayıt Yenileme ve Ders Seçme ilanını inceleyiniz.